טיפים לבריאות טובה

טיפים לבריאות טובה

כולנו רוצים להיות בריאים ושאנו צעירים וחזקים סביר להניח שלא ניתן לכך דגש רב, אבל עם הגיל, מתחילים להרגיש פחות אנרגיה וחלשים. החדשות הן שאם לא תשמרו על הבריאות שלכם אתם תרגישו רק הדרדרות, אם תחליטו לקחת את עצמכם בידיים תגלו שניתן בקלות לשמור על בריאות בחדרה טובה. להלן טיפים שיעזרו לכם.

שתו מים

הגוף שלכם זקוק למים. חשוב לשתות מים ולא משקאות מוגזים או ממותקים ומלאי קפאין. שתית מים טובה לחידוש התאים, תזין את העור שלכם, ותסייע לחילוף החומרים בגוף. לשתות 15 כוסות מים ביום כדי להרגיש טוב יותר. אנשים רבים מחליפים צמא ברעב. ולכן אם אתם מרגישים שאתם רעבים תבדקו אם אתם לא צמאים.

בצעו פעילות גופנית

אתם לא חייבים לרוץ מרתון או לבלות שעות בחדר הכושר, אבל הליכה טובה ונמרצת של חצי שעה עד שעה שלוש פעמים בשבוע תעשה את העבודה. מצאו פעילות גופנית שאתם אוהבים ותוכלו להתמיד בה. הסוד הוא לנסות עד שמוצאים את מה שאוהבים וכיף לכם להתמיד בו. חשוב להתחיל בהדרגה עם הקשבה לגוף, כדי למנוע פציעות. אם אתם גרים בחדרה חפשו מכוני ספורט בחדרה או חוגים בחדרה שיסייעו לכם לשמור על הכושר והבריאות.

נסו לישון

קל לנו לוותר על שינה, לישון מאוחר גם שצריך לקום מוקדם בבוקר. שינה חשוב לבריאות שלנו וחשוב לנסות להקפיד על 7-8 שעות שינה. הוציאו את הנייד מחדר השינה מנעו הפרעות שימנעו ממכם לישון שנת ישרים. שינה תעשה פלאים לאיכות החיים שלכם. היא תעזור לכם להתמודד עם קשיי היום יום, תשפר את הריכוז בעבודה ותגרום לכם להרגיש בריאים וחיוניים.

אכלו פירות וירקות

שלבו ירקות ופירות בתפריט שלכם, סלט בארוחה יגרום לכם לאכול פחות, בא לכם לנשנש קחו רפי או ירק. ההמלצה היא ליום של 2-3 סוגי פירות ביום ועוד 4-5 סוגי ירקות.

אכילת פירות וירקות היא עניין של הרגל. במקום חטיף קחו פרי, שימו פירות ירקות בתיק בדרך לעבודה.  חשוב לשלב בתפריט ואם יש לכם ילדים קטנים החלו מגיל צעיר לשלב להם בארוחה ירקות, להכין בכל יום צלחת פירות עם מבחר פירות. וכמובן שאף פעם לא מאוחר להתחיל. הפירות והירקות ימנעו מכם לאכול דברים משמינים עם הרבה שומן טרנס ומלח ויסייע בהרזיה.

 פרגנו לעצמכם

גוף בריא בנפש בריאה זו לא רק סיסמה ולכן חשוב שתהיה טובים עם עצמכם. כנסו לשגרה שעושה לכם טוב, בחרו חברים שטובים אליכם, ועשו דברים שאתם אוהבים. חשוב שאתם לא תהיו קשים מדי עם עצמכם. כדאי שתכניסו לשגרה דברים שעושים לכם טוב, אבל אם לא הצלחתם או חטאתם תסלחו לעצמכם ותמשיכו מאיפה שהפסקתם

אתם בהחלט יכולים לפרגן לעצמכם מדי פעם עם מאכלים אהובים כמו שווארמה, גם אם החלטתם על שיגרת דיאטה ואימונים, כי היא תשפיע בצורה על הבריאות הנפשית שלכם שהיא לא פחות חשובה מעוד ירידה במשקל והופכת בסופו של דבר את הכול למשהו ששווה להתאמץ בשבילו.

כל אלה יבטיחו כי תשיגו בריאות איתנה ואיכות חיים.

 

שמרו על קשר

כתבות נוספות

צניחת עפעפיים
בריאות

צניחת עפעיים

צניחת עפעפיים היא מצב שבו העפעף העליון נופל ומכסה חלק מהאישון. בגלל העפעף הנפול נחסם חלקו העליון של שדה הראייה באותה העין. העפעף בעין בעל חשיבות לשמירה על לחות העין.

קרא עוד »

תזונת תינוקות

האכלת התינוק בשנה הראשונה תינוק שנולד הנקה היא הדרך הטובה ביותר להזנה. יש להניק ללא תוספת של נוזלים או תוספות מזון אחרות עד לגיל חצי שנה. חלב האם כולל את

קרא עוד »
חגורה חשמלית מתכווננת המיועדת לסייע בהרזיה
כושר

חגורה לסיוע בהרזיה וחיטוב גוף VIBRO SHAPE

חגורה חשמלית מתכווננת המיועדת לסייע בהרזיה ובחיטוב הגוף     חגורה לסיוע בהרזיה וחיטוב גוף 2suprize, דגם VIBRO SHAPE מכשיר המיועד לסייע בחיטוב אזורים שונים של פלג גוף התחתון והעליון: פשוט עוטפים

קרא עוד »
טיפול בהזעת יתר
בריאות

הזעת יתר – מה עושים עם זה?

כאשר הזעת יתר מהווה בעיה הפוגעת באיכות החיים, חשוב לבדוק מהן אפשרויות הטיפול ולמצוא טיפולים אפקטיביים לבעיה. הזעת יתר יכולה להיות לא נעימה ולגרום לאי נוחות פיזית ורגשית. תחושת הלחץ

קרא עוד »
טיפולי IVF
הריון

טיפולי IVF

התחושה המופלאה לקבל את הבשורה שאת בהיריון היא חלום של נשים רבות המנסות להיכנס להיריון, אבל לחלק מהנשים הבשורה על היריון עוברת בדרך קשה של טיפולי פוריות עד ההיריון המיוחל.

קרא עוד »
רטינופתיה סוכרתית רופא עיניים פרטי
עיניים

מהי רטינופתיה סוכרתית

רטינופתיה סוכרתית  היא מחלה מסוכנת הפוגעת בעיניים שללא טיפול עלולה לגרום לעיוורון. רטינופתיה היא מחלה שהיא תופעת לוואי של סוכרת וחשוב לטפל בה אצל רופאת עיניים. רטינופתיה סוכרתית היא סיבוך

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support